Podmínky spolupráce
O naší spolupráci nesepisujeme dohodu, můžete v ní figurovat
anonymně nebo pod křestním jménem. Obsah sezení s klienty je důvěrný,
nesdílím ho s nikým dalším. Výjimkou jsou supervizní setkání s odborníkem, se kterým
konzultuji průběžně svoji práci, zde sděluji informace anonymně a bez podrobností,
které by umožnily identifikovat klienta.
Délka jednoho poradenského sezení je 55 min.
Termín sezení domlouváme předem – první sezení telefonicky nebo
e-mailem, další na konci předchozího sezení. Termíny sezení nabízím během nejbližších
10 dní.
V případě, že budete již naplánované sezení rušit, je
tak potřeba učinit maximálně 24 hodin předem, jinak je potřeba uhradit cenu sezení.
Před prvním sezením nabízím online nebo telefonickou
konzultaci zdarma, v maximální délce 30 min, kde se můžete doptat na to, co vás
ohledně mých služeb zajímá.
Na prvním sezení probereme, co je vaše zakázka, co od naší
spolupráce čekáte. Představím v praxi způsob své práce, abyste se mohli
rozhodnout, zda vám vyhovuje. Naši spolupráci budeme průběžně vyhodnocovat a
časově ji ohraničíme.
Platba probíhá ve výši dle ceníku v hotovosti po sezení
nebo předem na bankovní účet – na základě naší předchozí domluvy.
Naši spolupráci můžete kdykoliv ukončit a neudávat důvod.